jag älskar oss

slaggade som sagt hos simon igår. miranda ellen nippan ivar abbe alan också. Henke viktor Mira och selma var där en stund. det blev aldrig någon bio igår eftersom vi inte hann dit till reserveringstiden. men vi drog och köpte godis och flilmer för pengarna istället. vi myste vid tvn. drog ut till skogskyrkogården vid spöktimmen. vandrade och skrämde upp varandra.
när de senare var dags för att sova för vissa gick jag miranda ellen ivar och abbe ut och bäddade upp på ballkongen. myyyyyys. skrattade och flamsade tills klockan var runt 6 då vi blev utelåsta. simon kastade vatten. ellen abbe och ivar fick komma in. men inte jag och miranda. haha. vi var fast. vi klättrade upp på taket och tog oss ner till ytterdörren som var låst den också. vi vandrade runt i dalen utan skor med shorts. typ dog flera gånger om av skratt.

när vi äntligen kom in låg de andra och sov. jag och miranda flamsade ännu mer. sprutade grädde i sebbes säng. vi la oss i hans soffa. gick upp och la oss på ballkongen igen och åt nutella.
MUUUUUUUUUMSSS. jag älskar ossssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0