Tidsfördriiiiv

Nämn något som gjorde dig glad igår: andreas..
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov ;)
Vad gjorde du för 15 min sedan: kollade på kl Xd
Det sista du sa högt: snälla (a)
Det senaste någon sa till dig: jaja -.-'
Vad har du druckit idag: Juice
Vad var det senaste du åt: frukt
Vad var det senaste du köpte: redbull
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun, haha tror jag 
Vad är det för väder hos dig nu: snöö
Godaste glassmaken: hallonn
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja (a'
Sover du tungt: va?
Drömmer du mardrömmar: ja.. hate it
Trivs du med ditt jobb: jobb?
Favoritklädsel: vet inte
Favoritlåt just nu: first to last - emily
Vad ser du om du tittar till höger: min säääng <3
Vad gör dig glad just nu: inget
Vad ska du göra härnäst: gå till skolan
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: ingenting ;o
Favoritgodis: ingen speciell
Kläder just nu: jenas,linne, tröja.
Sommarplaner: kollo & vänner
Hur många kuddar sover du med: 2 ;)
Spelar du något instrument: ne
Morgon eller nattmänniska: naaatt
Vad är viktigast för dig: han
Är du kittlig: ja..
Snarkar du: nepp
Stjärntecken: oxe
Äckligaste insekten: alla insekten är äääääckliiiga! ;S
Längtar du mest efter just nu: att få krama mickeee en gång till ........

Kommentarer
Postat av: manda

sa inte du till mig att du inte skulle på kollo!!!!!!!!

2010-01-15 @ 22:14:58
URL: http://fantyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0