Hans ögon dödar!


13/1-10
Nu är jag hemma! Eller har varit det ett tag faktiskt. Har hunnit käka och fixat lite saker. Jag och melinda gick först till centrum för att göra nåt. Sen typ gick vi hem till henne och satt där och typ snacka.. asså jag säger bara fuck u jävla beeaaatch, du är inte som jag trodde din kuksugande apa. åååh jag blir så jävla suuur?!? Men iallafall sen gick vi till gulan för att köpa varmt bröd. yummie. Vi gick runt lite och käkade på vårt goda bröd som typ setelnade ;S xD Vi köpte redbull med, och nåt godis. hahah tjockjisar :P Kände mej verkligen som ett jävla fetto! sen gick vi och funderade på vart vi kunde gå. det är ju typ kod på varenda jäcla port här i bagis nu.. hah. tillslut gick vi enda till min gamla port i byälvsvägen. satt där och pratade om allt typ. glad att jag kan prata med dej melinda. du förstår mej verkligen twinie<3. Sen blev jag tvungen att dra hem. Så patrik kom för att hämta melinda och då kunde jag åka med de. Blev avsläppt utan för mej. Och nu sitter jag här, med datorn på, som vanligt. Blir ju så på kvällen för méj. och de brukar pappa lacka över.. hm.. men har inhgget för mej idag. imorn ska jag ta pendeln ner till södertälje för att hämta pengar och lite smink. Gud orkar verkligen inte det. men jag måste för på fredag ska jag och laget åka på cup till åland som förra året!! <fan va kul. can't wait.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0