Hiss and Diss




Niklas hocker, han bloggar på nattstad.se and just got to love it.
haha.

Kärlek , hur skulle en värld utan kärlek se ut? tack gode gud att kärlek finns!
Kärlek är underbart och det hissar vi!


Låten "Higher" min och M. låt ..

sommar i västervik! så mysigt att sitta vid hamnen i västervik med en smältande glass i handen. gå runt i affärer och kanske sitta och fika. Just So My Style :)




f305 sonyeriksson! - Den stängs av när man prata i tele, inkorgen blir full av 10 sms typ, ingen antecknings grej (haha viktigt för mej), seg som fan ibland, kan inte skicka/ta emot teman,

att vi flyttat, att jag skanar bagis
. -

all snö jag är trött på all snö nu! Det räcker med typ 2 veckor med snö och 20 minus :/

Låtar som påminnner en om det man försöker glömma..
just is

Kommentarer
Postat av: nippan såklart!

ofta du tycker Emrik är snygg :p

2010-02-07 @ 11:41:25
URL: http://enjoin.blogg.se/
Postat av: nippan såklart!

Jao .. jag har sett honom och jag don´t like it x)

2010-02-07 @ 12:13:30
URL: http://enjoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0