je m'appelle elin

Tjinoboshan! Här är jag. Dålig update, vet.

Idag började vi som sagt nio. Fick vårat nya schema.. Hade ett prov :o eller lärarana skulle se "vart vi låg" osv. gick ganska bra, utom att jag inte fatta något på sista! haha. Slutade runt 2. Jag och miranda åkte till slussen. åkte tillbaks, åkte till medis med freja. letade efter someone^^ Imorn ska vi på en liten "utflykt" -.-  Vandra! Åka till slussen, ta båten till djurgårn. Och gå runt en jävla kanal typ :s det gjorde vi med de dåvarande åttorna när vi böörjade i sexan.


Kommentarer
Postat av: Jessica

usch..prov..

oooooj nu ser jag på din press att du är 14 :o

trodde du var 16, hahah :D



jag gick på lov den 11 Juni, men jag bor i norrland och vi börjar typ alltid senare än er i söder =)

2010-08-19 @ 18:56:47
URL: http://jessieolofsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha jag med :D

fyllde 14år den 15 Juli :D

2010-08-19 @ 19:11:01
URL: http://jessieolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0