Hemma från hässelby

Nu är jag hemma igen i gamla tråkiga bagis. Som sagt så skulle jag ju träffa Helena i tcentralen, men blev på nåt konstigt sätt i medis ist, Vi åkte in till tc tillsammans och helena köpte en so beautiful tröja från gina.  Men iaf så efter det drog vi till bb (?) fotofreak som vi båda är så tog vi rejält med bilder(= Vi tog tuben typ till hässelby/vällingby haha venne vad det var! Va hemma en snabbis hos helena sötnos. Vi träffade några killar i en park typ. :P haha roligt ställe att "hänga" på :) Men typ 6 var jag tvungen att tagga hem pga nånting ?. haha men vi fick inte åka gratis på bussen och skit, så jag kom hem typ 8. Ja och nu sitter jag här och bloggar om mion fag och äter nuudlar . Kisses nu ska jag rediger lite bilder :) Kisses / elin norén .
P.s bilder kommer i nästa inlägg .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0