kallas tidsfördriv!

kärleken

är du singel? Just nu ja,
tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja det klart!
kärlek eller sex? kärlek.. ?
har du varit kär i någon? ja
finns det någon för dig just nu? mm...

om mej själv

fullständiga namn? Elin Linnea Norén Johansson
när fyller du år? 2 maj
några utsmyckningar på din kropp, isf var? ehm menar man peircings? så jag hade i naveln men just nu bara i näsan!
vad har du på dig just nu? hotpants och en tjocktröja!
vilken årstid är bäst? Sommaren så klart! <3
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? att vakna upp beavis en pojkvänn och solen skiner (a)
vad tycker du mest om hos dig själv? jag vet inte faktist :P
vad är du bra på? sova (a)
vem älskar du mest på denna jorden? många!<3
sover du hellre själv än tillsammans med någon? självklart sover jag tillsammans med ngn !

vänner

Vem är din allra bästa vän? finns många!<3
Vem vet allt om dig? ingen vet allt!
Vem är den roligaste av dina vänner? alla är roliga!
vem är snyggast av dina vänner? Alla !
vem är mest partyprisse? haha jag tror det e jag och Nippan<3
vem är den du helst har filmkväll med? många är ju alltid bäst
vem av dina vänner är mest "evil" ? eehm ingen?
vem röker av dina vänner? Hon har lovat att sluta!
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? oftast tar jag med mej nippan! Men går ju själv också.

familj

vem står dig närmast? sotrasyster såklart<33
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? jag vet inte ..

vem är farligast i din familj?

haha lillesyrran felicia
vem ser roligast ut i din familj? Lillesyrran med hennes klädstil.
vem är coolast? Ofcourse jag!
har ni något husdjur? mm. eller hade En katt :'(
vem har du mest gemensamt med? mamma
vem står för underhållningen? haha inte vet jag
vem sover du oftast med? Nallen (a)
roligaste kvällen med familjemedlem? många kvällar <3

om idag

vad har du gjort?
bloggat :)
har du varit glad idag? inte direkt är fortf fökyld -.-
har du varit ledsen idag? nej
har du gjort något bra idag? bäddat sängen :D
vad ska du göra nu? Läxor och dagdrömma
har du gjort något dåligt idag? menas med dåligt da?
vad har du ätit idag? crunchy
har du duschat idag? japp
är du trött nu? nääe verkligen inte?
vad händer i morgon? skolan typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0