Hemmmmmmma

Nu är jag hemma igen!
Det har varit helt sjukt kul asså, haha måste ha en segelbåt.

iaf så hämtade pappa mej i västberga typ (?). Vi hade precis käkat en glass på donken. Mummiet. Så här såg alltså våran helg ut med några enkla meningar: Vi åkte till någon ö i fredags kväll. Sov i båten tills på lördagen. På förmiddagen seglade vi vidare till skepparholmen tror jag det hette. Vi badade,bastade,kollade film,sovede och tog typ milljoner bilder. haha är man fotofreak så är man. så håll i hatten d3et kommer måååååååååååånga bilder snart. Så idag när klockan var runt 12 tror jag seglade vi till en annan liten ö. Tog sååklart fler bilder men den här gången med helenas mobil eftersom min fukkade kamera hade inte batteri kvar i sej. hade vi använt den så myccket? :S(a) Det var det, så nu ska jag börja att minska alla tusenbilder. haha .
PyssPyss /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0