Enskede

Hemma nu. Träffade joel ungefär vid fyra. Och vi tog tuben typ till gamla stan (?) haha don't ask why. Vi drig hem till mej och kolla på film ett tag sen kom min fucking syrra och förstörde allting! omg vad hon ska fåå hämnd. Efter åkte vi till enskede till typ svante. Hoppade studsmatta. och vafaen alla ringde mej då. Fick typ 10 samtal på en kvart. whatever så va en anna kille också där. haha fett lik en annan kille:P . jag petter och joel tog bussen hem som vi typ missade , Så vi fick vänta typ 15 minuter. Men sen tog jag tuben hem till bagis. Kom hem typ 1 timme för sent. hehe. asså jag hatar meeeeeeeeeejj för *** ** ** ***** ****** att vara med.  mouhaha. Men iaf så ska jag möta Helena vid gullmars kl 5. Hur ska jag hiiinnnaa ?...  Tyvär så blir sdet inga bilder nu. Hann inte ta så många.. men nu ska jag packa och ta en dusch. känns som om jag inte duschat på veckor. Aurevoir by elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0