Vi är bäst på att vara konstiga!

Gud så skönt. Nu finkar mitt internet! äääntligen asså.
Jag skrev typ 10 inlägg igår som inte publicerades ...
Men whatever så va jag ju på pjamasparty igår typ. Fast jag sov
där, Vi vaknade vid tio ungfär då jag skulle vara hemma .
Men vi har iaf bombat med bilder på två kameror och allas mobiler.
Men här fär ni biderna från min kamera.









Men ska äta lunch nu, Mer bilder efter maten. Juste idag ska jag äntligen
färga mitt hår! yeeeey


Nu kommer "del 2" av bilderna från igår (=

Yeah

sötnosar

Alla tjejorna utom mells ..

pjamasgirls goes coolboys

Gårdagens outfit innan pjamasen åkte på ;)

Mirandas sötis


Kommentarer
Postat av: Anonym

whooo... han vet grå tröja e ju sjukt snygg

2009-09-30 @ 07:25:41
Postat av: Anonym

menar han med grå tröja e ju sjukt snyhgg

2009-09-30 @ 07:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0