slaggar ..

.. hos nippan ikväll pga att jag INTE orkade åka enda till södertälje nu likosm? Desutom var det såå kallt! Men ja vi kom precis hem från Träningen, gud såå kallt det va, jag fryste ihjäl faen :/ Juste en sak, club glamour billjetterna var slutsålda av han jag skulle köpa de av :'/ Men jag och Nippan tänkte åka in dit tidigt på lördagen och kolla om de finns några kvar där. Åh jag som verkligen sett framemot dethära .. Hoppas det finns kvar!!! Har ingen lust att blogga just nu så får vi hoppas att den kommer tillbaka snart (: Puss 


Kommentarer
Postat av: abelito128

fett synd!!!:P:P

2009-10-28 @ 20:36:39
Postat av: Ewelina :)

har du flyttat till södertälje or what? ;)

2009-10-29 @ 16:46:44
URL: http://lupinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0