Min tunga blöder

Godmorgon! Det slutade med att jag sleepade hos Nippan (igen)
Så ja nu städar Nippan som vanligt, haha och jag sitter vid datorn och latar.
Men wouhooi igår vann danmark! ;D Efter matchen dök skruva den som beckhem
upp och vi låg i soffan och chillade framför tvn. Messade med Jojii hela
kvällen! Aja mer till idag, Idag ska vi nog träffa Aron. Sen ska jag "råka"
vara tvungen att göra ngt och gå hem ^^ Så vi får se vad som händer sen
Kanske kommer gå tbx till de senare . Juste vet ni? Min tunga blödde igår!:O
Jag tog en is-biut med tungan och den fastnade skit hårt! Fett läskigt så
jag bara drog bort den så det började blöda skit mycket :/ AAAOUU
Aja hinner nog blogga senare innan vi drar. Puss&Kramar / ääälin - the Lou is best


Kommentarer
Postat av: miranda

poor you. men sluta kalla henne joji det är fult. Hahahhaahahah..

Pusssss

2009-10-11 @ 10:59:07
URL: http://momie.blogg.se/
Postat av: elinnn

haha endå :P rätt åt henne, hon kallar ju mej för hemligt, du vet miranda :)

2009-10-11 @ 13:42:53
URL: http://sskapad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0