Min mobil är ledsen

Hejsan, tillslut åkte vi till globen iaf! det blev en del saker köpta, iaf för mej :) Nippan köpte också men kommer inte ihåg vad det var, hehe. juste ett par vantar och sstrumpor typ. det börjar ju bli riktigt kallt ute nu .. Och en sak till innan jag slutar,, Det var jätte många emosar, eller hur jag får kalla de (?) i globen idag nu när vi var där.. hmm det måste ha varit ngt evenemang eller nåt i globen. haha Vi blev helt galna av att inte veta vad det var! Bilderna från idag kommer senare , kanske imorn :/ Nippan hittar inte sin sladd till kameran -.- whatever ni får stå ut lite! nu ska jag ta en dusch, och senasre chilla framför en film. Ha det bra så hörs vi om ett tag.

Dagens köp av mejj :
 örhängen från Glitter, Puder/Foundation h&m, Mascara från h&m .
 Sorry för den dåliga bilden men.. det är iaf två par jeans leggins från bikbok. Ljusa och mörka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0