Halloween


Just det! snart är det väl halloween också? ..Jag älskar halloween lika mycket varje år!
Har sett att det har kommit nytt på picnik, halloween grejjs ;)
Supercoola grejer. Så jag gjorde några, haha tyckte det var kul (a)
Har inte hunnit skrivit om idag , så jag tänkte göra det lite kort här..
* vaknade och va skit trött, åt lite frukost och sen gick och la mej igen.
* Satte mej med datan i knät och snackade me andreas på msn.
* Åkte till Ikea med mamma, daniela, natti och brorsan.
* kom hem och va trött somvanligt.
* Och nu sitter jag här och alla sover, Funderar på att gå och lägga mej jagmed!
hmm...


haha men kolla vilken snygg bild jag redigerade på picnik , erkänn den e grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0