Back on Track

Nuuu är jag äntligen hemma. Fick sitta i bil köer hur länge som helst typ. Menmen tillslut kom vi hem. Ikväll ska jag bara chilla lite. Kanske sätta på en film.

Vi kom som sagt dit i frefags kväll. Hann inte träffa Sanna då, utan först på lördagen. Vi kollade film och snackade. Lite gilrsthings u know. Och idag vaknde jag ungefär vid 11. Inte mer än alla andra dagar så har jag varit väldigt trött.
Men jag är trots allt lite gladare nu. hehe. Men tyvär så blir det inga bilder för min kamera dog och hittade inte laddaren -.- och btw kommer nog inte få gå till skolan imorn heller ...  ååhhhh. Fan vad jag saknar er. Alla. Fan, jag förstörde bara för mej själv. Det var det enda jag gjorde... Och jag ångrar det nu...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0