Här kommer svaren!

Anonym om Jaaaa:
är AMANDA DIN KOMPIS HON I 6AN I DIN SKOLA

sv. ja det kan man säga! (:

m om Jaaaa:
HAHHA. Elin har redan haft svart . :)
När grät du senast?

Vilka får dig att le?

Måste du flytta?

PUUUUSSS. Jag älskar dig.
sv. hmm måste ha varit i förrigår.
Det är många! Sixon, familjen, Nästan alla faktist! (:
nja, men det kommer bli mysigt i södertälje! Men går
fortf i bagis skolan!

Amanda.E hon i 6:2
om Jaaaa:
vem är din bästa bästa kompis
sv. Jag har många bästa bästa kompisar (:

Raho om Jaaaa:
ska du färga ditt hår svart? haha fett nice det skulle se ut
sv. Mitt hår har varit svart en gång! (: Men nej det tror jag inte.

Melou om Jaaaa:
Ska du bli blondie igen? :D

sv. Det slet ut mitt hår för mycket, Men jag gillade det!

Anonym om Jaaaa:
skulle du kunna dö för en kille?

sv. Det beror väldigt mycket på vem det är och i vilken
relation han och jag har! (:

angelica om Jaaaa:
sv. tack :) gillar din med !
Har du kvar mitt nummer ? :) <3

sv. nej ny mobil och inte kvar ditt nr :/ Skicka ett mess!

CHRISTI BISTI SOM VET BÄST om Jaaaa:
Vilken hårfärg tycker du passar dig bäst?
Har du bra självförtroende?

sv. nja lite svårt men jag saknar min naturliga hårfärg väldigt mkt!
och ja , ibland faktist! älskar känslan! (a)

Anonym om Jaaaa:
vem är du kär i????
sv. jag vet inte.. 

hermy om Jaaaa:
är du oskuld?

sv. ja (;


Jätte kul att svara på era frågor! (: Hoppas ni blir glada för svaren nu! ♥
Enjoy ! sleep well för nu ska jag nog sova snart .. Godnatt på er iaf.

Kommentarer
Postat av: anonym

har du varit ihop med fadi!!

2009-10-26 @ 08:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0