Behövde skriva lite

okej , nu vill jag skriva av mej lite! Jag ska förklara en sak. Du vet säkert vem du är när du läser dethära! Först vill jag säga att du alltid får mig på bra humör! Vad det än gäller. vet inte hur det kommer sig, det bara är så! Jag har fan ångest varje dag .. det gör ont! Du kommer inte förstå känslan hur mycket jag än försöker beskriva. Jag vet inte vad jag gjorde. Kan inte ens fatta hur jag kunde!? åh gud,jag ångrar mig så jävla mycket. Jag gråter, frågar mig själv, varför blev jag en sån här flicka? varför är jag så udda? Vem som helst skulle klarat av det här utan några problem alls.. Men inte jag ? Vad är det för fel på mej igentligen?

Hur mycket du än säger kommer jag alltid ha mitt dåliga samvete kvar! Det gör ont. Men jag förtjänar det!  Förtjänar jag ens att vara din vänn? Så tänker jag varje dag. Du är mer än en bästavänn för mig. Det är du som får mej le, även de mörkaste dagarna. Det är du som jag kan berätta allting för. Du är som en syster för mig! Det där "det finns inga ord för dej älskl..." är inte sant! Vafan när jag tänker på dej, alla våra underbara minnen tillsammans finns det milljoner ord för dig! Du är min livsglädje! Jag kommer så väl ihåg när vi var små, lekte och brydde oss inte om nånting! Fan va bra man hade det då! Längtar tillbaka .. Alla våra minnen sen sexårs, de är och förblir oförglömmliga! Tveka aldrig på det!

Man vet inte vad man har till man förlorat det! Inget som hör till dethär men du har hjälpt mej att förstå. Du har hjälpt mej genom åren, Fan va glad jag är att ha dej vid min sida! vet du det? Vi kanske glidit lite ifrån varandra på sista tiden, vi umgås och så men inte lika ofta! Visst, jag förstår. Man är med olika vänner nästan hela tiden! Jag saknar tiden när vi var som tightast! Men inget man kan göra nåt åt. Jag gillar det som det är men sammtidigt vill jag tillbaka! Vi har så sjukt många minnen tillsammans! Enda sen sexårs har vi delat många minnen! Och alla är och förblir oförglömmliga! Tveka aldrig på det.

Jag älskar dej och kommer alltid göra det! Jag kommer alltid att finnas vid din sida! Oavsett vad! Lita på det! Du och jag till döden! Vi sa föralltid! Jag vill hålla det! För annars vad händer då? jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dej? Det är du som gjort mig till den person jag är idag! jag tvivlar om du tvivlar! Du är min Kraft!

Hoppar du Hoppar jag! / Din bästavänn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0