Sthlm ♥

Home in stockholm again!

Nu har jag varit hemma enstund dah men nu är jag tillbaka i sthlm för bloggen! Hann tillochmed duscha. Fan vill tillbaks, -.- Så trött på stockholms- livet ibland!! HHAHA, never! I love sthlm. Nu blir det en massa inlägg . (om inte min cppppp internet inte dampar som vanligt) Snart ska jag till mamma. Pappa skjutsar väl mej antagligen. omg! Kan nån gissa hur många filmer vi har kollat på den hära helgen då? haha svåårt va? För många tkr jag. Men vi har också hunnit med skjuta raketer sen nyåret, Mysst/ lekt med Gross och Turbo. Så j*vla sööta asso. Turbo är sannas hund,  och Gross är Deras grannes hund. Bilderna kommmer sen . Vette fan om jhag orkar ladda upp de nu. Men det får vi se. boppuubeee = Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0