dumma buss

Sorry att jag inte uppdaterade igår när jag kom hem.
Men igår så va jag då ute ett tag med min syster, vi drog
hemmifrån runt nio tror jag. Vi va med Oliver (?) Maddes
kompiss. Gick runt och snackade, spelade fotboll me en boll
som inte fanns luft i xD. Runt tio skulle oliver gå hem. Vi med
hade vi tänkt, men ja då orkade ich vågade vi inte gå hem i mörkret
själva, vi var ju liksom vid brotorp typ. Så stog vi och vänta på bussen
men den kom fan aldrig, vi gick t miranda och låna en cykel...
Som hade Punka :/ hahah lyckat! men ja tíllslut kom vi hem då, runt elva xD
e trötta! så vi somnade nästan dirket.
Ja det var min kväll igår. Aja Nu ska jag nog droga Youtube lite.
Ha en bra dag ,/ elinnnnn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0