Gårdagen ..

Som ni kanske vet redan så blev våran efterlängtade club glamour helt kaos när vi stod i kön. För det första fick vi stå och vänta på att de skulle öppna i typ tvåå fucking timmar!? Alla tryckte på bakifrån , det var så trångt att man nästan inte kunde andas fan ;S och så började alla killar som stog bakom Mimmie och mej tafsa på oss .. hmm inte så trevligt. Så vi gick ur kön och fick sedan reda på att man inte fick ställa sig på sin plats i kön utan ställa sig längst bak igen :S Så vi orkade inte göra de så vi sålde våra billljetter till några killar.

Plus att vi tjänade runt 20 spänn på de! (; Juste vi träffade matilda, elinoch filippa där ocskså, de gjorde samma sak men när tilda skulle sälja sin billjett så rev några idioter av halva den och hon fick inte tillbaka den . Gud, tycker skit synd om henne .. Hon, elin och filippa blev skjutsade av socialtjänsten, hem. Så sluade kvällen med att vi åkte till hammarbyhöjden där min syrra hade en halloween fest. Alla var typ helt pakade .. Så vi stannade inte där så länge utan vi blev hämtade där och åkte hem ....
Det blev alltså inget club glamour för oss! :/ men nästa gång då ska vi dit vare sig det är skit lång kö eller nånting som ska hindra oss xD haha men vi ska dit vafan :D

Just nu sitter jag faktist och läser .. Tråkigt men jag måste!! jag skulle läst ut en hel twilight bok nu under lovet, men tyvär så har jag inte haft mycket tid eller orkat/velat. Har kommit till sidan 121 -.- Av tyyp 400 (?)
hmm hur ska det gå ...?

279 sidor kvar i twilight boken -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0