Vaccin mot SI

Sorry än en gång för min usla uppdatering idag ..
Och så var det över (; Ska snart ut och möta Min syster
för att byta jacka! Jag ska få hennes canada goes och hon min everest (?)
haha. I'm a smart girl you know. Menmen idag iaf stannade
jag och väntade på miranda efter matte provet .. Sncakade lite med
de omgna 9orna (: always fun.
Miranda och jag drog till bibblan (?) haha och träffade lina,sara och alexsandro.
Sen gick vi och åt varmt bröd i gulan för 10 spänn.

P.s idag tog vi vaccinet mot Svininfluensan ;O Gjorde inte så
ont men efteråt fan!! Gid man trodde att armen skulle ramla av..
hahaha tro mej en av de värsta sprutor jag tagit!


Kommentarer
Postat av: Mells

Det gör ont för mig nu också! :( ♥♥♥♥♥♥

2009-11-09 @ 21:17:34
Postat av: Lina s

ja de gör ass ont efteråt

2009-11-12 @ 18:28:47
URL: http://sweetnosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0