G-minus ..

Hello sötnuusar! Min dag har varit rätt så tråkig och inte så speciell..
Försov mej lite och blev tvungen att stressa på mej kläder och få i mej
lite frukost. Blev skjutsad till skolan idag igen, kom lite försent till min 
första lektion som var sljöd -,- Helt kaos hemma på morgonen ..
Hur var eran morgon föresten? Men dagen gick jag på slutet skulle både jag
och hermela på ett varsitt möte om samma grejj. I'll never tell you about what.
Efter det åkte vi förbi heron city, påväg hem då alltså. Åt lite middag där,
jag åt wok. Det var faktist gott. Men så iaf åkte vi senare hem.

Ett måste ikväll! -
Träna träna träna på No-provet som jag fick göra om (a)
Eftersom jag bara fick G- .. Men jag kan ju faktist skylla på
att jag inte har varit i skolan på säkert en månad ..
kan någon hjjjälpa mej kanske?

Kommentarer
Postat av: Amanda.E

fin blogg! men gumman jag tycker att du ska ha en till frågestund puss

2009-11-04 @ 18:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0