hiss&diss




Åka buss! - så himla mysigt, Hellre det än sitta på en tub eller pendeltåg!

Sydpoolen - Badet är så kul, större  än eriksdahls!, och myyyyyckeet fler snygga killar!


Tiden då man var liten -. Inget att säga, man bara för det. Man behövde inte tänka på nånting! Gud va lätt man hade det. Det finns jätte många saker i livet som jag ångrar nu. Men inget man kan ändra på ..

NYA KLÄDER! - defenetivt en hiss för mej! Jag älskar känslan när man har köpt något. behöver inte vara värsta plagget, bara en liten accesoar (stavning?) (; <3

Skolkattaloger - ääääääälskar deeet !




players! - Känns som om varenda bloggare dissar just players.
So here you are again,

datorer som uppdaterar sej 24/7 - So jobbigt, Iallafall min,
den uppdaterar ungefär i 99 timmar -.-

Min nuvarande design!!!! -  JUST HATE IT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0