De 20 bästa Raggningsreplikerna (;

  • Asså ja förväntar mej inte att du ska falla pladask för mej, men du kan väll iaf snubbla lite?
  • Kan jag få ditt nummer ? jag har visst tappat bort mitt
  • Ska vi dra hem till dej eller till mej?
  • AJ, jag brände mig på dig :(
  • Jag har hört att det var efterfest i din mun ikväll... Jag kommer!
  • Ursäkta att jag stirrar på dig, men jag älskar utsikten
  • Jag slår vad om en kyss att du inte vågar pussa mej!
  • Har du ett plåster? Jag skrapade knät när jag föll för dig.
  • Om jag klättrar upp i ett torn, räddar du mej då?
  • Om en fet skäggig gubbe klättrar in genom ditt fönster och trycker ner dig i en stor säck, bli inte rädd, jag har sagt till tomten att jag vill ha dig i julklapp!
  • Pax för dig!
  • Ursäkta mig.. vilken raggningsreplik funkar bäst på dig?
  • Det måste vara något fel på mina ögon, för jag kan inte slita dom ifrån dig!
  • Tror du på kärlek vid först ögonkastet? Eller ska jag gå förbi en gång till?
  • Har du en krona? För jag lovade att ringa mamma så fort jag blev kär.
  • Jag saknar min nalle, vill du sova med mig?
  • Om Gud gjorde något vackrare än dig, så behöll han det nog för sig själv.
  • ursäkta, har inte jag sett dig förut..? jo du är ju killen med det söta leéndet
  • Du måste vara trött i benen... [Varför?] För du har sprungit runt i mitt huvud hela dagen.
  • Var din far en tjuv? För någon stal alla stjärnor på himlen och la dem i dina ögon.
  • Hur bra och söta som helst!  (a'


    Kommentarer
    Postat av: Ewelina (:

    Jaaa! Verkligen :)

    2009-12-11 @ 14:39:56
    URL: http://lupinska.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0